עיין רשב"ם ותוספות שמבואר מדבריהם שהעדים עצמם בודקים הנשים ורואים אם יש להם ב' שערות,
ולכאורה תמוה לפרש כן, ואין זה מדרכי הצניעות כו'
שמואל דוד בערקאוויטש
ברשב"ם נד. ד"ה אדעתא דבי דרי לכאו' כונתו כשאנו באמצע הסוגיא וכבר למדנו כמה דיני חזקה, הרשב"ם רוצה להזכיר לנו שכל החזקות שלמדנו בסוגיין הם בכל אופן בין בנכסי הגר בין במתנה בין במכר והאחין שחלקו. (ולכאו' צ"ל מאי דאיתא בגמ' בריש העמוד אצל בי פילי דארעא דגר הוא לאו דוקא ארעא דגר ולכאו' צ"ע למה הרשב"ם לא העיר מזה שם).
כל טוב
דוד בלום